vineri, 9 februarie 2018

Sezonul...gripei

E sezonul gripei! 🤒🤧Stim cu totii, vedem la televizor cata valva se face in jurul acestui subiect...dar puneti putin pauza! Vremea a fost capricioasa, cand prea cald, cand prea frig, nu trebuie sa fii un geniu ca sa iti dai seama ca sistemul nostru imunitar e slabit. Nu va ingrijorati asa tare din cauza stirilor, e adevarat au fost anuntate cateva cazuri de decese, dar hai sa fim sinceri, oamenii aceia au avut si alte complicatii pe langa gripa.
Ce putem face? 😷
Nu sunt un doctor, nici pe departe. Ba chiar am reușit si eu sa racesc ,deci nu sunt in masura sa dau sfaturi. Ce pot sa va spun este sa nu faceti cum am facut eu.🙃
Asadar fiti atenti la alimentatie, avem nevoie de cat mai multe vitamine si calciu, de preferat din fructe si legume🍎🥑🍋🍍🌶️🥕🥝. Eu am mancat mai mult fast food si mancaruri lipsite de nutrienti🍔🍟🌭🍩
Atentie la vestimentatie, nu va lasati pacaliti de soare, dar nici sa nu va imbracati ca de viscol.
Eu m'am simtit mai bine band ceaiurile acelea cu muuuult paracetamol 🍵dar voi faceti cum stiti, poate da roade un ceai de tei, o ciorbita calda sau lapte cu miere.
Si in cele din urma nu va lasati prada patului. Chiar daca te'ai imbolnavit si esti slabit, este bine sa te odihnești, dar nu uita sa faci si putina miscare, macar pana la magazinul din colț sa respiri putin aer curat.👣🏃.Poti incerca si o baie calda cu spuma si uleiuri 🛀 .Nu uita sa iti aerisesti camera dimineata, iar dupa ce ai scapat de virus sa schimbi lenjeria si periuta de dinti!
Ce incerc sa va spun este ca, cu putina disciplina si fara panica poti trece fara probleme de acest virus!💆
Multa sănătate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu