joi, 8 februarie 2018

De la început!

Daca ar fi sa incepi totul de la inceput, ce ai face? Ai lua aceleasi decizii? Acelasi job? Aceiasi prieteni?Te'ai mai afla in tara ta, in orasul tau?
Traim in epoca vitezei, si timpul este extrem de pretios, iar noi, cei mai multi, il irosim. Si ne costa! ne costa bani, sanatate si visuri irosite! Il irosim cu prietenii false, cu telefonul in mana pe rețelele de socializare, sau la job. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu ne mai respectam nici corpul, mancam numai fast food, dulciuri si bem băuturi acidulate desi stim cat rau fac corpului nostru.
Apropo știe cineva de la ce vine JOB?
Ce siguranță iti ofera el? Esti cumva de neînlocuit?
Daca ar trebui sa o iau de la capat... as face ce am facut, am dat o facultate de Stat pe una privata si am preferat sa muncesc. Asa am invatat mai multe! Asta trebuie sa  cauti la un job, sa te învețe ceva! Ce as schimba? As investi mai mult in viitorul meu! As investi in cultura mea , as calatori mai mult, as citi mai mult si cel mai important as investi banii pe care ii castig in ceva care sa imi aduca profit.
Timpul nu este pierdut! Inca mai putem sa il folosim in favoarea noastra!
Asa ca lasa telefonul din mana, iesi de pe Facebook sau Instagram, ieși din mall , mananca ceva mai natural si fa ceva util cu viata ta! 
"Singura diferență intre un om bogat si unul sarac este felul in care isi folosesc timpul" -Robert Kiyosaki

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu