miercuri, 2 octombrie 2019

Natasha part 3

   O să vă spun ceva, chiar dacă știu că veți râde de mine. Îmi era frică de această pisică!!
Și lui Bibi îi e frică pentru că îl tot urmărește cu o privire pofticioasă.
   Probabil vă întrebați cum poate să îmi fie frică de mogâldeața aceea! E atât de mică...
   Dar să vă povestesc: săptămâna trecută am rămas singură cu ea acasă și așa cum vă spuneam, speram că putem fi prietene. Așa că m-am dus la ea și m-am prezentat! Am întrebat-o dacă vrea să fie prietena mea!
   M-am gândit că probabil m-am dus prea aproape de ea și s-a speriat pentru că s-a zbarlit toată și m-a zgâriat pe bot. Nu a fost frumos din partea ei. Și acum mă doare!
   Totuși, mai târziu și-a cerut scuze, însă am văzut-o eu cum e de vicleană și încă nu am încredere în ea, mai ales că și pe stăpânii mei îi mușcă și îi zgârie mereu. Cu toate acestea, ei sunt nerăbdători să se joace cu ea și mereu îi aud râzând. 
   Aș vrea să mă joc și eu așa, dar dacă sar pe ei sau îi mușc, ei mă gonesc și mă ceartă. Oare de ce?
   Îmi este dor tare de puiul de om, a trecut mult timp de când l-am văzut ultima oară. 
   Vicleana aceea a vrut să mi-l fure, dar l-a zgâriat și pe el și așa i-am câștigat loialitatea. A zis că tot eu rămân prietena lui. Ce bucuroasă m-a făcut!
   Mai am o problemă cu această pisică! S-a făcut așa mâncăcioasă că nu mai găsesc niciun strop de mâncare pe care să i-l fur. Uneori are burtica precum o minge, și când aleargă se rostogolește și cade. E foarte amuzantă, recunosc. 
   Mă mai amuză tare și când se urcă precum o insectă pe plasa de la intrare și apoi miorlăie tare pentru că nu știe cum să coboare, precum și stilul ei de a dormi cu labele în sus.
   Uneori însă stă nemișcată pe alee, în întuneric și mă sperii de ea pentru că i se văd doar ochii strălucitori.
   Recunosc, am fost pic geloasă pentru că i se acordă atâta atenție și atunci când mi-am pierdut interesul pentru ea și am început să o ignor, ea a venit la mine și ne-am împrietenit. 
   Nici ea nu mai are mămică, mai mult și-a pierdut și sora și i-a fost foarte frică de toti, de aceea se purta așa. Acum suntem cele mai bune prietene, și o păzesc de alte pisici rele care vor să o sperie, iar ea îmi ține de urat atunci când suntem singure acasă și se joacă cu mine. 
   Cu toate acestea, i-am spus că o jumulesc dacă se ia de Bibi!
   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu