luni, 13 noiembrie 2017

2018

   Draga mea, 2018 este aproape și a venit momentul sa te gândești mai mult la viitor .
   Anul ce va veni, îți va aduce multe reușite pentru că ai realizat până acum ce om frumos ești, ti'ai dat seama ce talent ai, ți'ai descoperit identitatea și acum vei fi de neoprit.
   Cel mai important , anul viitor vreau sa ștergi din memoria ta cuvantul "nu pot"!Vreau sa iei orice moment ca atare și să te bucuri de el.Pot sa zbor cu avionul! Pot sa conduc o mașină! Pot sa innot! Pot sa imi urmez visul!
   Nu voi mai lăsa pe nimeni să mă descurajeze ,nu voi mai pierde timpul degeaba pe un salariu...voi face cursuri, vreau să învăț engleza și franceza, vreau sa fac un curs care să îmi deschidă uși.Vreau sa cred în mine și să mă prețuiesc mai mult!
   Anul viitor voi deveni cea mai buna versiune a mea, voi avea curaj și încredere, voi merge cu spatele drept!
   Voi călători acolo unde mi'am dorit mereu și nu numai, voi citi mult, in special cărți care să mă dezvolte psihic.
   2018 va fi un an magic! Ca și anul 2017:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu