joi, 21 decembrie 2017

Repost: Toxic

Mai tineti minte cand va spuneam ca e bine sa renuntati la acel loc sau lucru care va face nefericiți?In acel moment vorbeam din carti, dar am decis ca ar fi corect sa pun in aplicare si asa am facut. A fost bine? 
Nu stiu ce va urma, si prefer sa nu ma mai gandesc prea mult la viitor, prefer sa traiesc clipa prezentă. Ce am obtinut?
Un loc de munca la care vin cu placere, care imi aduce mult mai multe satisfactii si nu ma plictisesc niciodata.Un program mai liber si mai mult timp pentru mine si familia mea.
Asadar va doresc sa aveti curaj sa puneți piciorul in prag, nu va irositi rabdarea si nervii pentru nimic, meritati mai mult! 
E adevarat, multe postari au legătură cu cartile citite, dar incerc pe cat posibil sa le pun in practica si sa vi le împărtășesc si voua, prietenilor mei.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu