vineri, 27 octombrie 2017

Visuri și regrete

Un prieten drag mi'a recomandat sa scriu despre îndeplinirea visurilor.M-a surprins,deoarece este unul dintre putinele persoane pe care le cunosc și și-au atins potențialul si și-au urmat visurile indiferent cat de greu a fost.
Revenind la ideea postării, mi s-a părut că are dreptate și că e bine sa scriu despre asta.
Voi aveți regrete?dar visuri?
Eu regret că nu am crescut știind ce vreau.Ca nu am știut să răspund la întrebările:"ce vrei sa te faci când vei fi mare?" și "cum te vezi peste 5 ani?" . De asemenea, îi admir pe cei care au făcut ceva pentru visul lor,altfel nu am fi mai avut doctori ,polițiști sau profesori.
Uneori ne simțit dezorientați,sau ne plafonam la un loc de muncă ce ne soarbe energia și creativitatea și e pacat.Ar trebui sa facem ceea ce ne dorim și ne face plăcere ca să trăim fericiți și sănătoși și daca consideri că ai un talent cat de mic, te sfătuiesc să îl fructifici la maxim.Poate că nu ti'ai găsit vocația și talentul până acum, dar prea târziu e doar când nu vom mai fi!iar dacă nu știi ce talent ai, nu e timpul pierdut sa te înscrii la cursuri, la o facultate, la activități de voluntariat și multe altele.Vei fi surprins cat de talentat esti și câți prieteni îți vei face.Te vei simți mai liber și mai fericit făcând ceea ce îți place!
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu